Tuesday, June 28, 2011

- MENGIMBAS KEMBALI...TARAAAAA....

 Salam petang fellas!heee..baru dinner maggi kari letup!teringin sgt nk makan!padahal lauk nasi ade kat umah ni haa..kalau dh ngidam aku ni xbole di halang!ahaks...entri yg sepatutnye kelmarin n semalam sya masuk tp xkesampaian sya nk menaip dlm blog ni..adehh laa.xpe,sya taip panjang sket kali ni :)sambil tu mulut kecik aku ni haa chup chap chup chap kunyah menatang ni..:D


Mentang2 la jual korset yg menang award Superbrands 4xberturut...nk makan potato crisps pon yg ade menang award Superbrands gitu..huhuh.baru kelas yunk..:P:P ingat senang ke nk dpt Superbrands ni??3 tahun xde komplen dr customer baru dpt tau yunk..plus ade kualiti yg superb gitu...


Ok berbalik kepada cerite 2 hari lps la dlu ye..iaitu hari ahad.pegi lagi Uptown The Mines!suke benor la kita org pergi sana lps abes wayang!huhuh..padahal bukan ade yg best sgt kat sana.heee.tp aku mmg frust bile nk beli potato chips cheese je mmg gerai die salu je dh tutup!bertuah sungguh!bgs la tutup..kalau x..aku asek nk mencekik je!aku ni mmg gedik,beli je byk..nk makan je byk skali xhabes la pulok!HAHAHA.sah2 sedara setan!glupp.


Tapi yg bestnye kat Uptown tu sya rasa sebab ade haiwan yg comel je...iaitu menatang ni haaa..huhuh.




Mempersembahkan..erk..nama pertama sya lupe sgt :D tp nama kedua die..glider! ahaks...ala mcm dlm cte Ice Age tu..tupai yg comel bole terbang tu??sangat2 somelll woooo..seekor rm300 jaa..bole hidup 8 thn!yg sya tgk tu umo die baru setahun..:) rasa nk beli pun iye..tp aku ni dh la penakut haiwan berbulu!wakaka!! plus yg xde tulang belakang :D di sebabkan aku xberani nk sentuh die..maka kitaorng beralih ke gerai ikan pulak :D my syg beli pupper fish!!..ikan tu bercahaya gitu. tp aku dok perhati bile la cahaya die nk menyinar.lama perhati baru nampak.mybe kecik lagi so aku jd buta sket :P tunggu die besar lagi 2 minggu.tu pon kalau bf sya jaga dgn baik ler.huhuh.jgn dh wassalam sblm die besar sudah!
 Ok cte kelmarin sudah abes.so cte yg semalam pulak :D mmg bz kesana kemari sejak menjadi serius bisneswoman ni..:) kepenatan tu x rasa sgt setelah menyopping kat Butik Emelda,bini si Adlin pengkritik tu.kat Axis Pandan Indah.kebetulan lps abes jumpe customer.xcadang pon nk sopping.mula2 mmg xtau tu butik die tp yg bestnye..baju die sweet2 je la..simple..i like.tuk pakai santai2 gitu..design dr Korea mmg cun.alalala somelll wooo.kalau abes beli mmg xde stok lagi kalau beli baju kat situ.die mmg dtg 1 to 3 pis je.


kalau sya free hair kan ,kompem beli je yg mcm dress skirt2 tu!!nasib aku beriman kat lua :P :P (beriman laa sgt!)sya beli  baju je..yg simple but nice to me n selesa to wear :D sya beli yg baju kelabu tu sb die mmg masterpis.xpnh nmpk lagi org pakai kain camtu,pastu beli baju tengah tu kaler hijau metalic gitu..sya xpenah ade kaler tu lagi tu yg beli,pastu baju mcm kepak tu sya beli sb mcm simple n ringan :D
SYA DH TRY YG HITAM TU TD...PERGHH SEXY GUE :D MARAH CIK BF..HEE


Of coz xlupe...beli beg sekali yunk....beg letak dokumen jek :D Baby Phat by Kimora Lee Simone heee...huhu.aku ni dh laa peminat die.teruja dpt beli brg nama die!ahaks..pon from Korea gak ni...kat malaysia xde jual.dpt best price lagi.auwww suke i! :P meriah x u?hehe.buat jumpe customer biar lip lap sket ye.huhu.kite bisnes kecantikkan bukan financial bisnes.:D so xyah la formal sgt kan :)


2 comments: