Friday, April 22, 2011

- FULLSTOP.

Jumaat dahhhh.Alhamdulillah...(pasai sok sabtu cuti)HAHAHA.ngade2 aku ni.salu dok umah n keje ikut masa sendirik je kott?huhuh.tp lps minggu depan sya dh xde main2 keje dh.mungkin kekuatan utk berbisnes dh muncul kembali!aku pasti boleh!:p dh penat la asek melayan perasaan sorang2..pastu dok ke hulu ke hilir keluar konon nk buat keje tp haremmjadah keje xgerak ke mana sgt.nk study haremmjadah x jadi nk study!SIOT!

Xpe2...masih xterlambat lagi kan sya.kdg2 kesedaran utk kaya tu lambat bg sesetengah org (termasuk aku ler tuh) sya nk fokuss je keje lps ni.xnak main2.raya nk dekat :( wakaka! ptg ni ade meeting keje ngn bos n the whole family members.Aku harap biarlah best.nasib bos ensem!HAHAHA! suke la laki smart n ade gaya kejantanan..nampak macho jeeee.nasib dh kawin..ekekekekek :P

Esok adahlah hari istimewa buat org yg amat aku sayang...tapi mungkin dia xnk dengar sket pon ucapan ikhlas dr mulut aku yg kiut ni.HUH!(:P)ok aku  nk tacing balik.


SENGAL!

No comments:

Post a Comment